reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Repková

Jana Repková

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám neovládateľnú chuť všetkým povedať, ako to v skutočnosti je :-D Zoznam autorových rubrík:  Kde to žijem? ( alebo na SloveSúkromnéNezaradené

reklama

Kde to žijem? ( alebo na Slove

tam, kde som doma...

Jana Repková

tam, kde som doma...

„ Rodný môj kraj, zo všetkých najkrajší ... ” aj takto sa spieva v jednej ľudovej piesni. A viete, ktorý je naozaj ten najkrajší? Pre každého z nás je to zaiste ten, kde sa narodil, kde vyrastal, odkiaľ má najkrajšie zážitky a kde strávil najviac času. Pre mňa je to práve Trenčiansky kraj, konkrétne obec Bošany. Nie že by nebolo dosťsnych obcí a miest, ale práve k tejto ma zaväzuje silné citové puto. Aj keď nie som obyvateľkou tejto obce od narodenia, prežila som tu podstatnú časť svojho zatiaľ pomerne krátkeho bytia na tomto svete. Tu sa až dodnes odohrávajú moje každodenné radosti, ale aj trápenia výhry a prehry, tu robím dôležité rozhodnutia. Nakoľko má naša obec takmer šesť tisíc obyvateľov, je to skôr mesto ako vidiek. Ale aj tu sa dá nájsť zopár zákutí, kde vonia ihličia a vtáky speivajú svoje operné árie tak božsky ako si len dokážete predstaviť.

  • 30. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
vzdelanie ( alebo ako si spackať život )

Jana Repková

vzdelanie ( alebo ako si spackať život )

„ Človek bez vzdelania, je človekom bez budúcnosti. ” Neviem, či je toto len názor staršej generácie, alebo tomu tak bolo a bude vždy. Nároky sa neustále zvyšujú, ľudia sa pretekajú, tempo sa stupňuje, zabúdame na drobnosti a venujeme sa len “ podstatným veciam ”. Dobré meno a málo financií alebo zlá povesť zaliata zlatom? Materializmus ovládol tento svet. Štát svojich občanov, hlavne mladých ľudí, “ podporuje ” vo vzdelávaní a presadzovaní nových záujmov.

  • 23. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 568x
  • 46
Celkom normálny život?

Jana Repková

Celkom normálny život?

Najväčším problémom celého ľudstva sme my sami - ľudia okupujúci túto zeleno-modrú planétu nevážiac si jej požehnaných darov idúc strmhlav za svojim cieľom. Kam sme to vôbec dospeli? A kam spejeme? Tieto otázky si asi kladie každý deň množstvo z nás. Alebo možno aspoň tí, v ktorých ešte nevymrel záujem o budúcnosť a existenciu nášho sveta.

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 681x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu